Resul Dindar iletişim

Değerli sanatçı Resul Dindar iletişim konser ve etkinlikler için 0532 581 0885 numaralı irtibattan ulaşabilirsiniz.

Resul Dindar İletişim Etkinlik Konser Şarkılar

Yaptığı etkinliklerde sevilen Sanatçı resul dindar sevdam ile beraber, ah buğdayım, hiç , Karadeniz puslidur, sensiz duramam derdin, Hoşgeldindiz dize, öptüm iki gözünden kendine iyi bak ve bir çok yeni şarkısı müzikleri ve düet şarkıları dinleyebilirsiniz.

Sanatçı Resul dindar konser takvimi ve Avrupa’daki konserleri takip edebilirsiniz. Seslendirdiği yeni şarkısı , gittiğinde anladım , Nayino , gecenin bir vaktinde , gözlerin doğuyor gecelerime indir yaparak dinleyebilirsiniz. Düet olarak teşekkürler, sarıl bana Öykü gürman resul dindar, deniz toprak resul dindar sebebi sensin, resul dindar menekşe çelik ah buğdayım ve ayrıca petek dinçöz resul dindar teşekkürler Birlikteliğinde çalışma ve eserleri ile takip edebilirsiniz.

Resul Dindar Şarkıları

Dinlemeye doyamadığınız şarkıları içinde sen sevdaluk etmedun mi, resul dindar dalgalan Karadeniz, öptüm, gezma sevduğum, eyvallah, yangın yeri, gelin havası, yakarsan yanarsın, aşk ı meşkseni ben unutmak istemedim ki, sen gel bari, kış masalı, seslendirdiği Türk sanat müziği eserleri ile örneğin bir kızıl goncaya benzer dudağın, gözlerim doğuyor gecelerime, sorma ve türküleri sen bana yangın ol efendim, adını dağlara yazdım, neyleyim köşkü neyleyim albümleri, sarayı şarkı sözleri ve bir çok bilgiye ulaşabilirsiniz.
İnanç organizasyon Türkiye’de en sevilen sanatçıları konser düğün ve etkinlik organizasyonları ile siz değerli dostlarla buluşturuyoruz. Ayrıca tekne kiralama hizmetlerinde boğazda tekne turu yat ve özel ada turları ile unutulmaz rüya gibi bir eğlence keyfi sizlere yaşatıyoruz. Öncelikle düğün davet sünnet organizasyonları ile sizlere en özel tekne ve yatlarımız ile hizmet veriyoruz. Yaptığımız çalışmalarımızı videoları izleyerek inceleyebilirsiniz.

Yorumlar