Ömer Faruk Bostan İletişim

Şarkıcı Ömer Faruk Bostan İletişim Menajerlik Sünnet düğün ve konser organizasyon irtibat için 0532 581 08 85 ulaşabilirsiniz.

Ömer Faruk Bostan İletişim Erik Dalı

Şarkıcı Ömer Faruk Bostan İletişim Menajerlik düğün sünnet ve konser organizasyonu için 0532 581 08 numaradan irtibattan ulaşabilirsiniz.



Ömer Faruk bostan konser sahne ücreti ve Düğün sünnet Fiyatları için detaylı bilgi alabilirsiniz. Sanatçının dinlenen eserleri arasında dillerden düşmeyen Sendemi oldun Ankaralı, fistan biçtim dar geldi huriyem, Apçamın Dostlar Konağı, açıl ey susam açıl, Bedirhan ve sayısız şarkıları.
sanatçı Ömer Faruk bostan erik dalı gevrektir amanın basmaya gelmez çeşitli ve sevilen Şarkıları sözleri ile siz değerli dostların sünnet organizasyonu düğün programlarında  

Sevilen Düğün Şarkıları Şamama

şarkıcının bilinen efsane olan eserleri arasında kar yolla, benim sana olan aşokayım, yar battıkça batarım ben, zoruna gitti, ay parçası, ”sensiz yaşıyom” Allah biliyor, yeşillim, gülbahar, damlarda damlar özellikle öyle diyon böyle diyon sendemi oldun Ankaralı eller oynasın eller olarak bilinen Ömer Faruk bostan şamama şarkısı ve çeşitli Potpori şarkı sözleri ve mp3 indir ücretsiz dinleyebilirsiniz.


Ömer Faruk bostan telefon numarası 0532 581 08 85 düğün konser bilgi için sorular sorabilirsiniz.

Ömer Faruk bostan konser Etkinlikleri ile ben gidiyorum Ankara, sensiz yaşıyom, sen istedin cananım, sen yağmur ol ben bulut, sille remix parçalarla coşkulu eğlenceler sunuyor.

Ömer Faruk Bostan Düğün ücreti fiyatı

Sanatçı 15 yaşlarında çeşitli sahne deneyimlerinde bulunarak sazı ve güzel sesi ile müzik kariyerinde zirvede yerini almıştır. Çalışmaları Ve mücadelesi ile hedefine kavuşarak şimdi Türkiye’nin en sevilen ünlü sanatçı listesinde yer alıyor.

Ömer Faruk Bostan’ın “Erik Dalı” şarkısı büyük videoları tavan yaptı.
Yapılan etkinlikleri videolarda takip edebilirsiniz.

Yorumlar

Yorum Gönder