Sami Özer İletişim

ilahi Sanatçısı Sami Özer iletişim Konser ve etkinlik organizasyonu için 0532 581 0885 numaradan detaylı bilgi alabilirsiniz

Sami Özer İletişim konser ve ilahileri

ilahi alnında sayısız besteler kazandıran sanatçı çalışmalarını severek dinlediğiniz ve her ilahisi favori olan bir san atçı statüsündedir.
Kıymetli sanatçı Sami Özer Seyrettim Muhammed’i, Hak Yarattı Alemi, Vakti seher, Allahümme Salli, Derviş, Ninni, Zaman Akıp Gider, Allah Ya Allah, Sevdim Seni Mabuduma, Elhamdülillah, ey Allahım, şu benim divane gönlüm, demedim mi, seyrettim Muhammedi, ey rahmeti bol padişah sözleri, ve ilahi eserleri ile gönül dostlarının sevgisini kazanmıştır.
Mükemmel sesi ve yorumu ile adeta bir manevi miras değerinde olan  Sami Savni Özer Yansın Ya Resulallah, ”Aşkın İle Aşıklar, Demedim mi, merhaba ateşi aşkınla yandır, Allahu Allah” ve daha bilinen Sami Savni Özer ilahileri indir MP3 şeklinde dinleyebilirsiniz.

En Güzel İlahiler

İlahi dünyasında ilklerinden olan sanatçı sev erek dinlediğiniz ilahi ve Dini müziği çok değerli üstatlardan öğrendi. Sami Savni Özer İlahileri Sesi güzel olan müezzinlerden ilham alarak ve eğitim sürecinde makam dersleri ile Klasik Türk Müziği ve ilahi alnında repertuar yapmıştır.
Muhteşem çalışmaları ile  Türk müziği ve ilahili müzik Tasavvuf Müziği alnında çokça tecrübe elde etti.
Çıkardığı  Sami özer albümleri ve özel eserleri Ey Allahım, Ya Resulallah Acep Kimdir Bize Senden Yakın, Hakkı Seven Aşıkların, Şeyhimin İlleri, Erler Demine, Alim Allah gibi çeşitli eserleri bunlarla sınırlı kalmayan tabi bütün çalışmaları araştırabilirsiniz.
çalışmalarını videolarda izleyerek yapacağınız programlar ile fikir sahibi olabilirsiniz.

Yorumlar

Yorum Gönder